onsdag 12 oktober 2011

PARTAJ....

Partaj idag då IGEN :) Efter i kväll blir det nyktert ett bra tag fram över. Tar så himlans mycket energi att va ute. Man mår skit dan efter i bästa fall annars kan det vara upp till 3-4 dar. Och man får jobba hårdare på hälsan, vilket det inte är värt. Oj vad gammal och tråkig jag vart nu känner jag haha. Men ska man va fin får man lida pinn, men fan inte dubbel pinna för att man ska ha lite sprit i kroppen och va ute å svänga sina lurviga. Btw det påminde mig om att jag verkligen måste fixa mina lurviga saker till ben. haha.

2 kommentarer:

  1. ..lurviga saker till ben? Hahah! Lät som du är en varulv eller något! x)

    SvaraRadera
  2. haha nej då bara en vampyr. Men har lite mer hår än andra pga av min sjukdom. läkarna har konstaterat att det är för att man ska skydda sig mot solen då en med porfyri är solkänslig.

    SvaraRadera